Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic
Kabusheva, Sabina ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
The following thesis aims to describe the transformation of telco operators' business strategy evoked by the growing popularity and usage of Internet services like WhatsApp, Skype and Netflix, also known as over-the-top services. The thesis provides comprehensive overview of transformations in the telecom industry that have been taking place globally, explaining the drivers that led to inception of free or cheaper Internet-based services, their business models. It then narrows down to the thorough analysis of the Czech market, capturing the implications that over-the-top services have on business strategy of the major Czech telco players. The analysis is strongly supported by industry reports, statistics and quantitative research. The primary research adds in telco customers' perspectives, usage and value perception of over-the-top services, as well as their satisfaction with respective telco services and their pricing. Derived findings identify major developments and trends in the Czech telco market; they also suggest compelling observations for related businesses.
Aplikace CVM v telekomunikační společnosti
Machander, Aleš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Esser, Miroslav (oponent)
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty CVM - hodnota zákazníka (CLV), Campaign Management System, odchozí a příchozí komunikační kampaně a kontaktní strategie. Nedílnou součástí je popis Business Intelligence nástrojů -- prediktivní modely a zákaznická segmentace. Praktická část spočívá ve vypracování zmíněné studie. V reálném prostředí telekomunikační společnosti jsem analyzoval současný stav retenčního procesu a na základě zjištěných informací jsem navrhl nové CVM aktivity, které vedou ke zvýšení hodnoty zákaznické báze. Hlavními přínosy práce jsou poskytnutí teoretického základu o oblasti CVM, který slouží jako dostačující informační zdroj pro potřeby v akademickém i business prostředí a navržená studie CVM aktivit v retenčním procesu vhodná pro použití i ve společnostech mimo telekomunikační odvětví.
Finanční analýza Telefónica O2 Czech Republic
Šaněk, Petr ; Kopkáně, Heřman (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá finanční analýzou společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v letech 2003 až 2008. Vývoj finančního a majetkového stavu společnosti je shrnut horizontální analýzou. Celkové finanční zdraví společnosti je ohodnoceno za pomoci nejčastěji používaných ukazatelů, jako jsou ukazatelé rentability, aktivity či zadluženosti. Dále pak pomocí bankrotních a bonitních modelů a ukazatele ekonomické přidané hodnoty EVA. Vývoj společnosti je také ohodnocen z hlediska kapitálových trhů. Na závěr se práce zaměřuje na srovnání s hlavními konkurenty na poli mobilní komunikace. Společnost v roce 2003, díky státnímu zásahu do aktiv společnosti, vykázala záporný zisk a to sráží mnoho ukazatelů do záporných hodnot. Po analýze ukazatelů tímto neovlivněných a po zhodnocení dalšího vývoje společnosti jsem usoudil, že na tom společnost byla v roce 2003 dobře. V letech 2004 až 2006 se společnosti dařilo dobře, ale ukazatel EVA spolu s ukazateli aktivity a částečně i dalšími ukazateli naznačoval na možnost zlepšení situace. To bylo způsobeno velkou restrukturalizací společnosti započatou v roce 2003. V roce 2007 a 2008 se společnosti vedlo výborně a s podobnými hodnotami ukazatelů můžeme počítat i do dalších let. Z mezipodnikového srovnání vyplývá dobré postavení jak zkoumané společnosti, tak jeho hlavního konkurenta společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s., ale většinu zkoumaných let je na tom Telefónica O2 Czech Republic, a.s. lépe. Na základě provedené finanční analýzy jsem shledal finanční zdraví společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako velmi dobré.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.